Bijna! - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

05 Oktober 2014 | Nederland, Zoeterwoude-Dorp

Eindelijk is het bijna zover! Over 3 weken precies zit ik in het vliegtuig naar Aruba.

Ik ga daar werken voor de Palm Tours. Voornamelijk zal ik op de Palm Island te vinden zijn, een eilandje waar alles gratis is. Eten, drinken, waterpark, bananenboot en verschillende andere watersporten.

Ik ga samen met Cindy, en heb ik onwijs veel zin in!

Ik zal proberen om regelmatig een verslag te plaatsen.

Groetjes!

  • 06 Oktober 2014 - 12:35

    Saskia:

    He Daantje,

    Hoe vervelend nou naar Aruba ! :-)
    Leuk om je zo te blijven volgen ben heel benieuwd !
    Have fun
    Liefs Sas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoeterwoude-Dorp

Daniëlle

Actief sinds 28 Maart 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 5601

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 28 Maart 2015

Stage Aruba

25 April 2013 - 01 Oktober 2013

Stage Cosmo

Landen bezocht: