De eerste dagen - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Bubali, Aruba van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

29 Oktober 2014 | Aruba, Bubali

Zo ik ben gesetteld op Aruba!

De vlucht ging heel vlot. Genoeg eten en drinken gekregen, films en series gekeken en spelletjes gedaan.
Na 9u en 20 minuten kwamen we aan op Aruba. Wat een oorpijn had ik bij de landing zeg, niet normaal!
De koffers waren er ook al snel, en dus gingen we op zoek naar een pin automaat zodat we de taxi konden betalen. Btw; Wat een hitte zeg !!
Taxichauffeur was een hele aardige man die ons veel vertelden over wat wel en wat niet te doen.

Vanaf het vliegveld is het ongeveer 20 minuten rijden naar Perle d´Or, dus we waren er zo. Onderweg veel strand gezien, en ook veel winkels. We konden gelijk inchecken bij het appartement want de receptie was nog open. Hier hebben we gelijk alle info gekregen van het complex; we hebben denk wel een uur binnen gezeten bij die meneer.
Ik heb huisje(?) 78, en Cindy 46. Allebei op de begane grond aan de achterkant van het complex, waar ook de parkeerplaats is. Mijn huisje zit als laatste op het rijtje, dus misschien ook lekker rustig!
Alles zit er hier prima uit. Alle woningen liggen om het zwembad heen, waar je nog tot 23:00u mag zwemmen. In mijn huisje zit alles wat ik nodig heb; van airco tot tv met BVN tot een koude douche…. Jaja, alleen koud water uit de kraan! Ff wennen dus.
Verder waren Cindy en ik natuurlijk helemaal kapot toen we eenmaal alles hadden uitgepakt. We hebben om 21:30u (dus 2:30u in NL) nog even bij het zwembad gezeten voor de wifi, maar zijn daarna toch echt ons bed ingedoken.

Maandagochtend werd ik wakker met een paar muggebulten extra. Op mn linkerbeen zitten er al 16, verder nog een aantal op andere plekken. Erg fijn!
Ik ben die dag met Jennifer op pad geweest. Zij verblijft hier voor ongeveer dezelfde periode als wij. Zij heeft mij die dag een stuk van het eiland laten zien. Als eerste gingen we naar Palm Beach, waar het al snel ging regenen. We zijn toen de mac ingevlucht. Vervolgens hebben we boodschappen bij de Jumbo gedaan, en voor een simkaart gekeken. Ik heb nu een arubaans telefoonnummer, en kan nog wel whatsappen met Nl-se nummer.
Ook zijn we nog naar Nikki beach gegaan, dat is een heel rustig strand waar wel lekkere muziek gedraaid wordt.

Gisteren zijn Cindy, Jennifer en ik met nog 2 andere meiden op pad geweest; eerst weer naar Nikki Beach, vervolgens naar Moomba beach om iets te eten en daarna weer terug naar Perledor. We zouden om 4 uur opgehaald worden voor onze huurauto. Dit werd uiteindelijk 5 uur. Huurauto is op dit moment nog niet gelukt, omdat er wat onduidelijkheden waren. Vandaag gaan we weer een poging doen.
's Avonds hebben we wat gegeten in Oranjestad.

Vandaag hebben we weinig plannen, aangezien we nog geen auto hebben. We zouden vandaag met onze stagebegeleidster praten, maar dat is dus even uitgesteld.

Dat was het weer voor even! Ik ga weer genieten van de 33 graden 
Adios!

  • 29 Oktober 2014 - 13:58

    Astrid:

    Heerlijk hoor Daan, klinkt goed. Als je het wilt weten... Hier regenachtig en koud. Maar... We hebben geen last van muggen :).
    Geniet nog maar even voordat je echt moet werken!

  • 29 Oktober 2014 - 14:20

    Oma Beereboom:

    Hallo danielle, leuk hoor zo,n verslag! Dan kunnen wij meegenieten.
    Hier geen nieuws, dus veel plezier daar.
    Groetjes van opa en oma

  • 29 Oktober 2014 - 15:32

    Yvonne:

    Het Daan,
    Klinkt goed allemaal, behalve de muggen. Geniet nog maar ff lekker van de vrije dagen. En gelukkig een Jumbo met je favo crackers!
    Wij geen nieuws. Rustig nog ff vakantie, koud en grijs weer hier. Opa en oma waren vandaag op bezoek. Rianne en Jasper gaan schaatsen vanmiddag en morgen gaan Rianne en ik naar de Primark! (Is op verzoek van Rianne hoor!)
    Je ziet wel foto's verschijnen van de buit (of niet als er niets naar t zin is....)
    Groetjes van allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Bubali

Daniëlle

Actief sinds 28 Maart 2013
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 28 Maart 2015

Stage Aruba

25 April 2013 - 01 Oktober 2013

Stage Cosmo

Landen bezocht: