Eindelijk lekker weer - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu Eindelijk lekker weer - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu

Eindelijk lekker weer

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

02 Juni 2013 | Spanje, Cala Millor

Hola freunden!

Hier weer een nieuw verslag. Ben alweer bijna 5 weken hier, zit dus al op een kwart:). Zit nu lekker aan een tosti ham-kaas-ui, in het zonnetje. Het is hier ein-de-lijk lekker weer. En deze week wordt alleen maar warmer, we gaan eindelijk boven de 25 graden uitkomen:)

Deze week zijn we eindelijk begonnen met het oefenen van de shows. We gaan eerst Grease doen, en daarna komen We Will Rock You, comedy express, hit parad en nog vele anderen. Ik heb er echt heel veel zin in, en hoop dat ik ook snel de eerste show mag opvoeren.

Donderdag heb ik voor het eerst alleen de animatie gedaan, savonds. Jacob moest namelijk meehelpen in een ander hotel. Ik vond dit eigenlijk heel erg leuk, omdat je lekker de hele avond bezig bent. Ik verveelde me tenminste niet zo, zoals ik met 2 personen wel vaker doe. Ik was toen gewoon lekker druk! Heb toen de mini disco voor wel 1 kind gedaan, erg grappig haha.

Heb ook weer nieuwe kaarten op de bus gedaan van de week. Morgen zullen dus weer een paar mensen een kaartje krijgen :):)

Nou dat was het weer denk ik, heb niet veel meer te vertellen!

Ciaoooo xx

  • 02 Juni 2013 - 15:22

    Opa En Oma:

    Hallo Danielle,

    Inderdaad al weer 5 weken, wat gaat het snel.
    Leuk om zo je verhaal te lezen. Zo leven we met je mee. Maar we missen je echt wel hoor al hebben we regelmatig contact.
    Had graag je komen opzoeken maar dat zit er nog even niet in.
    9 July krijg ik ook nog een nieuwe pacemaker, dan loop ik misschien ook weer wat sneller.
    Verder geen nieuwtjes, dus groetjes van ons

  • 02 Juni 2013 - 17:19

    Astrid:

    Hoi Daan, dank voor de kaart. Hier is alles goed. Leuk verslag. Wij hebben vandaag ook zon!!! Groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Millor

Daniëlle

Actief sinds 28 Maart 2013
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 5607

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 28 Maart 2015

Stage Aruba

25 April 2013 - 01 Oktober 2013

Stage Cosmo

Landen bezocht: