Ik leef nog! - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu Ik leef nog! - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

26 Mei 2013 | Spanje, Cala Millor

Ja hoor, ik leef nog steeds! De reden dat er lang geen verslag is geschreven is dat het internet in ons appartement het bijna niet meer doet. Kan dus geen verhaal typen dan. Nu typ ik dit bericht als sms, en zet ik die later op internet :).
Het gaat goed hier! Ben alleen de laatste tijd een beetje flut. Voel me steeds niet lekker als ik iets gegeten heb. Dus heb de laatste paar dagen niet in het hotel gegeten, er wordt zoveel olie gebruikt om te bakken.. waarschijnlijk kan mijn maag daar niet tegen?!
Het hotel vindt ik nog steeds heel erg leuk, al kunnen de barmensen soms best wel een beetje zeuren over het geluid etc.
De 18e is mijn lieftallige vriend hier naar toegekomen :D. Was echt n heel leuk weekend, jammer genoeg moest hij de 20e alweer naar huis om te werken..
We zijn nu ook begonnen met het oefenen van grease!! We gaan dit doen samen met 2 andere hotels. Dus nog 4 andere collega's. Elke keer doen erIk 4 van ons een show, en blijft er van de andere 2tallen 1 in het hotel.

Dat was het weer voor deze keer,

Hasta la pasta en Adios!! X


  • 27 Mei 2013 - 21:23

    Marian Hess:

    hoi Danielle,

    leuk om te lezen dat je naar je zin heb.
    jammer als je steeds zonder internet zit. zo zie je maar hoe je daar al op ingesteld bent.
    maar met wat geduld vanuit Nederland komt dat wel goed.
    geniet verder van deze tijd, want voor je het weet is het voorbij.
    groetjes Marian Hess vanuit Berkel

  • 28 Mei 2013 - 15:36

    Mama:

    Hai meissie.
    Leuk weer een berichtje. Hier alles goed en EINDELIJK mooi weer. Heerlijk.
    Groetjes van ons allemaal. Xxxxxxxxjes

  • 29 Mei 2013 - 09:57

    Iris Van Meurs:

    Hoi lieve daan,

    Leuk om al je verhalen te lezen!
    Ben blij dat je het naar je zin hebt haha.

    Hier is ook alles goed.
    Jasmijn loopt nu ook bij het bedrijf stage.
    Gezellig hier, veel voorbereiden!

    Ik mis je,
    xx

  • 30 Mei 2013 - 15:25

    Oma:

    Hallo Daniëlle,

    Met hulp van mama is het toch gelukt om n antwoord te sturen.
    Hoe is het nu op Mallorca? Hier gaat het goed alleen heel langzaam. Ik lijk soms n hele oude oma!
    Maar dat zal wel weer beter worden hopelijk.
    Verder geen nieuws.Hoe gaat het met Grease? Moeten jullie dat opvoeren of aan anderen leren?
    Wel leuk die liedjes allemaal. Nu Doei tot de volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Millor

Daniëlle

Actief sinds 28 Maart 2013
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 5610

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 28 Maart 2015

Stage Aruba

25 April 2013 - 01 Oktober 2013

Stage Cosmo

Landen bezocht: