Vrij dagje - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu Vrij dagje - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu

Vrij dagje

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

12 Mei 2013 | Spanje, Cala Millor

Hola Holanda!

Ben ik weer, op mijn vrije dag.
Helaas weinig gedaan vandaag. Had helemaal plannen om lekker op het strand te gaan liggen, maar het weer zit niet mee. Eerst wilde Jacob en ik nog naar Palma gaan vandaag, maar die bus zou al om half 9 gaan. Iets te vroeg dus nadat we vannacht nog zijn wezen stappen.
Vandaag is de zon niet eens tevoorschijn gekomen.. En aankomende dagen wordt het ook niet echt beter. In onze lift bij het apartement wordt elke dag op een mooi schermpje het weer aangegeven :)
Alles gaat hier z'n gangetje. De drukte van de vorige week in het hotel, is nu stukke minder geworden. Er zijn maar 100 van de 300 gasten die in het hotel zitten momenteel. En natuurlijk vooral oudjes! Dus de bingo van eergisteren was een groot succes :D.
Vrijdag ben ik smiddags thuis gebleven. We waren die ochtend met de hotelgasten naar de wekelijkse markt gelopen (ongeveer 4 km), maar ik voelde me al niet goed. Smiddags ben ik daarom niet gaan werken en savonds ben ik op tijd naar bed gegaan. Gisteren ging het werk gewoon weer door, en gaat alles weer prima.
Een minpuntje; we moeten van de directeur ons programma een half uur vervroegen. Dus elke ochtend een half uur eerder opstaan :(.
Morgen moet ik naar een ander hotel, daar gaan we les krijgen over aquarobics, want dat moet ik ook gaan geven in mijn hotel. Ben benieuwd!
Vanmorgen nog even met oma gebeld, blij te horen dat alles stukje bij beetje weer beter gaat :):):)

Dat was het weer, adios!

  • 12 Mei 2013 - 21:13

    Yvonne:

    Hallo,
    je word steeds sportiever daar: lopen, aquarobic en eerder opstaan ;-).

    Jammer van het weer. Maar ook hier is het weer niet veel, hoor. Veel wind en te koud voor de tijd van het jaar, maar zo'n 14 gr nu en moet eigenlijk 18 gr zijn.
    Albert is naar Cyprus en de kids gaan morgen weer naar school. Dus weer in het gewone leven totaan de grote vakantie.

    Groetjes vanuit Zoeterwoude Rijndijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Millor

Daniëlle

Actief sinds 28 Maart 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5606

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 28 Maart 2015

Stage Aruba

25 April 2013 - 01 Oktober 2013

Stage Cosmo

Landen bezocht: