Hotel Millor Sol - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu Hotel Millor Sol - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Daniëlle Vlootman - WaarBenJij.nu

Hotel Millor Sol

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

04 Mei 2013 | Spanje, Cala Millor

Hola buenos tardes! Ik zit nu lekker in ons nieuwe appartement. Deze deel ik met Jacob, Fleur en Pascal. Ik slaap samen met Fleur op een kamer, heel gezellig!:
Ik werk nu in Hotel Millor Sol, een middelklein hotel in Cala Millor met ongeveer 500 gasten. Iedereen is duits. Er zijn nu vooral nog ouderen, want het voorseizoen is nog volop in gang! Verder is het weer eindelijk beter geworden, nu kunnen we gewoon in korte broek en shirt over straat! Van de week zelfs al op het strand gelegen!
In het hotel doen we nu spellen overdag, en savonds doen we de minidisco en is er een avondactiviteit zoals een dj of een quiz. De shows zijn nog niet begonnen, we gaan denk ik over een paar weken oefenen voor de dansen. Het duits praten gaat me steeds beter af, als je eenmaal bezig bent gaat het steeds makkelijker:)
Nou verder heb ik eigenlijk weinig te melden..

Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cala Millor

Daniëlle

Actief sinds 28 Maart 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 5609

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 28 Maart 2015

Stage Aruba

25 April 2013 - 01 Oktober 2013

Stage Cosmo

Landen bezocht: